vrijdag 13 juli 2012

Iets heel anders

 Hallo allemaal,

gisteravond heb ik een workshop Art Journal technieken gedaan. Ik vond het erg leuk om een keer te doen en te ontdekken hoe je zoiets maakt. M'n  vingers zitten nu nog onder de inkt valt ook niet op hoor, het is knalrose.



  Rose als het haar van het dametje.


De tekst heb ik gestempeld met losse letters en daarna uitgeknipt en weer met een zwarte acryl verf pen lijntjes om heen getrokken.Ik had nog nooit zo'n pen gezien maar hij was wel handig.
Op de bovenste kaart heb ik ook met gesso gewerkt, misschien komt bij mij die pot ook nog eens op.
Ik vond het leuk om te doen maar of ik het blijf doen weet ik nog niet. Moet dan wel weer erg veel inkt kopen, is wel goed voor de recessie maar niet voor m'n portemonnee.

In de webwinkel van de Hobbystunter staat de workshop die ik ga geven, een  zomers canvas. Wie weet gaat de zon daarna wel schijnen!!

Bedankt voor het kijken en fijn hobbyweekend, want zulk weer wordt het.

groetjes Jannie

1 opmerking: