vrijdag 3 augustus 2012

Canvas

Hallo allemaal,

eindelijk weer iets van mij. Ik had bij de Hobbystunter een workshop gepland.
Een zomers canvas met een houten vuurtoren. Tot mijn stomme verbazing was hij direct vol. Ik had op een donderdag de canvas naar Jose gebracht en  vrijdag belde ze op om te vertellen dat workshop vol zat. Er waren toen nog een aantal mensen die deze workshop wilde volgen en een tweede datum gepland.  




Ik had het eerste voorbeeld gemaakt met een metalen reddingsboei aan het hekje. Alleen waren dit er niet meer genoeg voor de workshops. Toen  een rood-witte reddingsboei gebruikt. Maar dan vind ik dat ik ook een canvas moet maken met rood er in. Dus dat is de onderste geworden.

Er was ook een mevrouw die uit Curacao kwam. Ze was op bezoek bij haar dochter in Rotterdam. Had zitten googelen en was zo op deze workshop gestuit en had zich samen met haar dochter opgegeven. Ze gaf zelf op Curacao ook workshops. Missschien had ik me moeten aan bieden om daar ook workshops te geven, als gast.
Lijkt me wel leuk, een workshop op het strand met wuivende palmbomen op de achtergrond. Of zal dat een droom blijven??

Bedankt voor het kijken en een fijn  weekend.

Groetjes Jannie

3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Jannie. Is ook niet gek dat hij snel vol was.


    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, je Canvas is echt heel mooi, leuk dat je workshop zo geslaagd is. Tja en die workshop in het zand lijkt me ook wel wat, maar ja...
    Fijn weekend.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jannie, wat een mooie canvas, natuurlijk is zo'n workshop zo vol, zoiets wil je toch niet missen ;-) groeten Aukje

    BeantwoordenVerwijderen