vrijdag 16 november 2012

Deurhanger

Hallo allemaal,
 
ik heb voor de etalage, van de winkel waar ik in het designteam zit, een deurhanger gemaakt. Het onderwerp was Magnolia en de kleuren roze en bruin. Alleen heeft hij nog niet in de etalage gestaan, want de herfstetalage was zo leuk dat we die nog langer hebben laten staan. Is wel een compliment voor mij, want het was de eerste keer dat ik de etalage moest doen en als iedereen zo enthousiast is, is dat  heel leuk.
 
 
Toen ik deze Magnolia zag dacht ik die is van mij. Ik vind borduren namalijk ook heel leuk om te doen. Ik heb teveel hobby's denk ik.
 
 
Ik heb ervoor gekozen om kraaltjes op het borduurlapje te naaien en een echte draad in de naald te steken.
 
De bloemetjes zijn van Magnolia en de takjes met glittersteentjes ook. Deze heb ik al een tijd in huis en wist eigenlijk niet hoe ik ze moest verwerken. Tot ik bedacht je kan ze natuurlijk ook in stukjes knippen en dan krijg je een heel leuk resultaat.

Zijn jullie al druk met kerstkaarten??
Ik niet moet ik zeggen. Ik ben pas geopereerd en heb nog niet veel zin in dingen en kan ook nog niet te lang achter elkaar dingen doen. Maar stukje bij beetje gaat het beter. Dus of iedereen een zelfgemaakte kerstkaart krijgt???

Bedankt voor het kijken en een fijn weekend,
groetjes Jannie

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Ziet er prachtig uit. Fijn dat het wt beter gaat. Doe het rustig aan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen