woensdag 12 december 2012

kerstkaartje

Hallo allemaal,
 
dit jaar heb ik het niet gelukt om al mijn kerstkaarten af te krijgen. Ik begin altijd in september met het maken ervan en het lukt bijna altijd om ze af te hebben. Maar helaas dit jaar niet. Gisteravond heb ik er nog wel één af gekregen.
Hij is vrij simpel voor mijn doen. Hij is voor een tante, die haar man dit jaar heeft verloren en dan moet je niet iets uitbundigs maken, vind ik.
  
 
Het papier is van Little Yellow bicycle en heet Winterings. Het is heel mooi papier in blauw, grijs en bruin tinten. Het is ook heel mooi om vintagekaarten van te maken.
De ijsster en het randje zijn van Memorybox.
 
Wie weet heb ik vandaag nog tijd om een kaart te maken.Ik zie nu ook dat hij scheef op de foto staat.
 
Bedankt voor het kijken, groetjes Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten