woensdag 10 juli 2013

Schotse Hooglanders

Hallo allemaal,
 
om ons appartementengebouw zitten nog steeds hekken van de bouw. Het ziet er niet uit en dus hebben we besloten, samen met de deelgemente, om doeken met fotoos op de hekken te bevestigen. Dus ben ik op pad gegaan om fotoos in de wijk te maken.
Ik was nog nooit op het brienenoord eiland geweest, maar dan kan je dan wel mooie fotoos maken van de Brienenoordbrug. Dus wij er naar toe.
Nu wist ik wel dat er Schotse Hooglanders lopen, maar ja die moet je maar net zien. Wij lezen een bordje waaropo staat dat je minstaens 25 meter afstand moet houden. "Ja maar wij komen ze toch niet tegen"zeg ik tegen mijn vriendin. We fietsen het pad op en nog geen 10 meter staan ze te grazen!!
Je kan ze bijna aanraken zo dichtbij. Dus gelijk fotoos maken. Hij is zo leuk om te zien, al die haren voor zijn ogen. 
 
 
Ze zijn wel groot moet ik zeggen maar wel mooi.
Nu maar hopen dat hij ook zo mooi op zo'n doek komt te staan.
 
Bedankt voor het kijken, groetjes Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten