vrijdag 18 oktober 2013

Aan de kust

Hallo allemaal,
 
tijdens de vakantie heb ik veel foto's gemaakt van de zee en het strand. Vooral de paaltjes op het strand en in de zee waren een geliefd onderwerp.
Dus op een druilerige zondagmiddag wilden we met de foto's aan de gang. Eindelijk uitgezocht welke foto's we wilden gebruiken bleek het fotoprintertje geen mooie foto's te printen.
Gelukkig ziijn  de winkels in Rotterdam op zondag open en dus om 4 uur snel in de auto gesprongen en naar het Zuidplein geraced, naar de Hema om de foto's te printen.
 
 
 De onderste foto zijn er 2 die ik aan elkaar heb gepast en door midden heb gesneden en onderaan de lay-out geplakt. Zo heeft de foto meer diepte op de canvas gekregen.
 



Ik heb kleine stukjes designpapier gebruikt, die ik weer heb gescheurd. De tekst van Blof; "Hier aan de kust" heb ik op canvaspapier geprint. Dit is zo leuk om mee aan de slag te gaan, ik gebruik het ook vaak om vintageplaatjes te printen. Je koopt het bij de Action.
De plaatjes die ik heb gebruikt zijn van Graphic45, en vond ik er wel goed bij passen.
Zelf schelpen op het strand gezocht en erop geplakt
.
Zo heb ik een hele leuke vakantieherinnnering. 

Bedankt voor het kijken en een fiijn weekend,
groetjes Jannie
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten