vrijdag 24 januari 2014

Popup doosje

Hallo allemaal,
 
eigenlijk gebruik ik mijn blog heel weinig merk ik. Ik plaats veel via facebook en vergeet daardoor het blog. Maar nu wil ik jullie een doosje laten zien. Ik heb dit gemaakt oop de inloopochtend van de Hobbystunter. Het is altijd heel gezellig, iedere keer is er iemand anders die ietrs verzint. deze keer een pop up doosje. Het voordeel is dat je hem helemaal plat kan vouwen, zodat hij makkelijk te versturen is.
Het Magnoliaatje heb ik met Copic markers ingekleurd. Ik blijf ze leuk vinden, de Magnolia stempels. 
Het ballonstansje is van Mariannedesign, de bloemen van Spellbinder, het takje van Joy.
 




 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Bedankt voor het kijken en een fijn weekend,
groetjes Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten