dinsdag 9 augustus 2011

theedoosje


Hallo allemaal,

voor mijn jarige buurvrouw heb ik een theeddoosje bewerkt. Het doosje komt bij de Xenos vandaan, het papier is van DCWV Linen Closet. Ik vind dit mooi papier ook omdat er glitterpapier bij zit. De bloemetjes komen bij Your Zoap vandaan en het lintje van de markt.

Ik heb de randjes van het doosje eerst wit geverfd en ze daarna met Vintage Photo, distressinkt van Tim Holtz bewerkt. De bloemtjes plak ik vast met het lijmpistool, het voordeel hiervan is dat het gelijk vast zit en niet snel weer los gaat.Je moet wel voorzichtig zijn met de lijm want die is heel heet en kan brandblaren veroorzaken.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag,
groetjes Jannie

1 opmerking:

  1. Hoi Jannie,

    super mooi gedaan en super lief

    binnenkort weer even freubelen??? 19 augustus bijvoorbeeld???? hahahahah

    liefs Hil

    BeantwoordenVerwijderen