maandag 29 augustus 2011

Zoek geraakt.

Hallo allemaal,

nou  had ik zo'n leuk kaartje gemaakt voor mijn vriendin Hil is tie zoek geraakt!!! Gelukkig hebben we de foto's nog. Dus Hil zo zag hij eruit.


En ja het klopt de hartjes staan onder de tekststempel op z'n kop. Jet zei dat je het niet zag, totdat het kaartje af was toen was haar 1ste opmerking; de hartjes staan op z'n kop! Bleek dat ze had gekeken naar de stempelrand (just rite) ook met hartjes.

Het papier is van Maja en ik heb een stans van Marinne design gebruikt en natuurlijk een Magnolia ingekleurd met copics.

Ik weet niet of het mij lukt om snel weer wat op het blog te zetten zit met m'n been in het gips en dat is wat onhandig bij de computer en ook om buiten borduren creatief bezig te zijn. Ga zo oefenen met een soort bedtafeltje dat ik te leen heb gekregen.

groetjes en wie weet tot later, Jannie

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    nou die vind ik net zo leuk en dan heb ik hem niet eens!! :o(
    ben heel verdrietig snik..............

    Ik kan je bijna linken, maak je het nog even gereed???

    liefs Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jannie, wat leuk dat je een blog hebt. Ik zag de link bij Hil, nou dan moet ik meteen even kijken bij je. Mooie creaties heb je hier al staan hoor. Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen