zondag 4 december 2011

kerstkaartje

Hallo allemaal,


Hier is dan eindelijk mijn eerste kerstkaartje . Ik had nog geen tijd om ze op m'n blog te zetten. Ik heb er al veel gemaakt maar moet er nog ongeveer 20 .  Mijn buurvrouw vroeg of ik ook kaartjes maak en ze dan verkoop. Nou dat wordt dus weer nachtwerk.
Het papier is van Bo Bunny, ik had het al op de Krea Doe gezien maar niet gekocht want ik had nog zoveel! Daarna wilde ik het toch hebben maar was het overal uitverkocht. Soms moet ik toch beter naar mijn vader luisteren, want die zegt altijd: "Als je iets mooi vindt en het wil hebben, koop het dan want straks is het uitverkocht en zit je er naast!"
Ik kwam bij Marlous, van Doe@ding, en zij had het gelukkig nog en ja hoor toch nog gekocht.
Voor de verandering heb ik een rand met sterren gebruikt van Marianne design. De bloemetjes en blaadjes zijn van Crealies. De Magnoliastempel ingekleurd met Copic markers.

Gisteren was ik bij de Action en daar hadden ze 5 kleurtjes glitterlijm in 1 pakket en die kleurt precies bij dit papier dus ga ik daar mee aan de slag en kijken hoe dat wordt.

Bedankt voor het kijken, groetjes Jannie

1 opmerking: