donderdag 15 december 2011

Nog een kerstkaartje

Hallo allemaal,

ik ben laat met m'n kerstkaarten begonnen omdat ik in het gips zat en daardoor niet aan mijn tafel kon zitten.  Ik maak tot zaterdag nog kerstkaartjes en dan stop ik ermee en gaan ze op de bus. Ik heb ze nog niet allemaal af maar dat is dan maar zo en heb ik ook kaarten gekocht. Het is niet anders. Volgend jaar ga ik elke maand minstens 4 kerstkaarten maken, neem ik me nu voor. Of dat echt gaat lukken??

Deze kaart vond ik in het Magnolia magazine en heb er mijn eigen draai aan gegeven. De grote label is van Tim Holtz en de kleine van magnolia. Het randje is van Spellbinders en de bloemen en de takjes van Marianne design.


Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja de kerstboom en de bloemetjes en takjes van Marianne design. De Magnoliaatjes zijn ingekleurd met Copic markers.

Zondag ga ik naar Doe@ding en ga dan inkleuren met disstressinkt, ben heel benieuwd wat ik er van vind. Heb er veel zin in.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag, groetjes Jannie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten