zondag 15 januari 2012

scrap weekend december

Hallo allemaal,
eindelijk kan ik mijn kerstkastje op het blog zetten. Ik had hem van de zomer al samen met Hil gemaakt maar kon hem nog niet laten zien, omdat het een project was voor het Srap for Friends weekend in december. Elk desinglid had zijn eigen draai aan het kastje gegeven.
Ik had besloten dat ik een kerstkastje zou maken.
Zo is de mijne geworden.












Werken met vilt vind ik helemaal leuk en op de Krea Doe vond ik deze viltpoppetjes die pasten precies in een vakje van het kastje.

Ik vind het heel leuk om deze kastjes te maken, ze worden elke keer weer anders.

Bedankt voor het kijken,
groetjes Jannie

3 opmerkingen:

  1. zo eindelijk mag je hem plaatsen :o)
    super super leuk is je kastje

    liefs Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi geworden. Was vast wel moeilijk om zo lang te moeten wachten tot je hem mocht plaatsen.


    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen