dinsdag 17 januari 2012

Sending you hugs

Hallo allemaal,

eindelijk weer een gewoon kaartje en geen kerstkaartje.
De Magnolia stempels zijn van de nieuwste collectie, ze zijn weer te leuk. Ik neem me elke keer voor om er geen één meer te kopen maar telkens belanden ze toch weer in de brievenbus. 


Het idee voor de kaart komt uit het laatste magnoliamagazine. Ik heb er mijn eigen idee aangegeven. De magnoliaatjes zijn ingekleurd met Copic markers. Het papier is van Kaiser Craft: Chanteuse collection. 


Het hartje is van ...... dat ben ik vergeten. Ik had  al een tijdje geleden eens gevraagd op de markt of hij die hartjes had. Van de week kwam ik weer eens op de markt en riep die man me, hij had wat voor me bewaard. En ja hoor deze hartjes. Kon ik niet meer zeggen dat ik al andere had gekocht.   



Het hekje is van Tim Holtz, de bloemetjes komen bij de Boekenvoordeel en van Your Zoap vandaan. De blaadjes zijn van Marianne design en Crealies.

Ik vind het een heel lief kaartje geworden en ben blij met het eindresultaat.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag,
groetjes Jannie

1 opmerking:

  1. nu ik de details kan zien is het helemaal een super kaartje geworden.
    die hartjes komen altijd van pas :o)
    echt waar

    liefs Hil

    BeantwoordenVerwijderen