maandag 12 maart 2012

De tweede uitgaging

Hallo allemaal,

hier is de tweede uitdaging van Hil en mij.
Hil heeft kerstpapier gegeven en ik heb er deze kaart van gemaakt. Het is wel fijn dat we nu ook kerstkaarten erbij maken want dan heb ik tegen de tijd dat het Kerst is al een stapeltje kaarten liggen.


Ooit heb ik dit papier gekocht. Ik dacht leuk met een Magnoliastempel met een paraplu. Alleen heb ik het een tijd laten liggen en dacht, nu kan ik het mooi gebruiken. Alleen toen ik het kocht vond ik het mooi en nu dacht ik: wat moet ik er mee? Voor Hil was het ook een echte uitdaging want dit zijn niet haar kleuren. Sorry Hil de volgende keer krijg je papier waar jij wel wat mee kunt, in jouw kleuren!!! Ben benieuwd wat je ervan hebt gemaakt. Dit is mijn kaartje geworden, ik heb ervoor gekozen om een rechthoekige kaart te maken.

De sketch is van  Chrismas Challenge.

Bedankt voor het kijken, geniet van deze zonnige dag
groetjes Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten