vrijdag 2 maart 2012

Uitdaging

Hallo allemaal,

samen met Hil heb ik de uitdaging om 2 keer in de maand de sketch van de christmas challenge te gebruiken en elkaar papier en stempelafdrukje toe sturen. Ik maak dan met dezelfde sketch en hetzelfde papier ook de kaart en dan plaatsen we die op ons blog.   


Dit was het papier dat ik Hil heb gestuurd.Het papier is van Fancy pants design en komt uit de doekit van Doe@ding



Dit was het papier van Hil, hoe kan het ook anders dan van Bo Bunny.

De ene keer maken we een kerstkaart en de andere keer maken we een gewone kaart. Heb de volgende kaart al klaar liggen en neem hem morgen mee naar de cropdag.

Ben heel benieuwd wat Hil ervan heeft gemaakt.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer,
Groetjes Jannie

1 opmerking:

  1. erg mooi Jannie,
    die van mij komt er van het weekend ook op te staan
    ik vind ze super gelukt

    tot morgen
    liefs Hil

    BeantwoordenVerwijderen