zondag 1 april 2012

Uitdaging met Hil

Hallo allemaal,

zoals jullie weten doe ik samen met Hil een sketch uitwerken. Hil heeft dit papier naar mij toe gestuurd en het is, hoe kan het ook anders, van Bo Bunny. Nu moet ik wel zeggen dat ik dat ook erg mooi papier vind, heb zelf ook nog zo'n blokje liggen.






Dit papier heb ik naar Hil gestuurd, is ook van Bo Bunny, Serenity Collection. Ik had daar de Japanse magnolia op bedacht maar helaas had ik die niet zelf. Gelukkkig had Hil deze stempel wel dus dat probleem was opgelost.
Alleen kwam mijn pakketje nooit bij Hil aan en moest ik hem weer op sturen. Hierdoor wist ik niet meer hoe de volgorde was maar ik hem hem zo gemaakt. Ben wel benieuwd naar het resultaat van Hil. Want pakketje twee is gelukkig wel aangekomen.

Bedankt voor het kijken,
groetjes Jannie

1 opmerking:

  1. super Jannie,

    ik heb die van mij af, maar moet nog die van jou.
    ik zal hem gauw afmaken
    ze zijn beide erg leuk geworden.

    liefs Hil

    BeantwoordenVerwijderen