dinsdag 17 april 2012

Witte kaarten

Hallo allemaal,

op de http://christmaschallenges.blogspot.com/ stond een uitdaging om een witte kaart te maken. De stempel mocht je wel inkleuren maar het papier, de lintjes en de bloemetjes moesten wit zijn. Nou vind ik het altijd een probleem om allerlei wit papier bij elkaar te vinden dat ook hetzelde wit is. Dus hebben wij, Hil en ik, er voor gekozen om de kaart te maken van hetzelfde papier. Dan heb je altijd dezelfde kleur.

Dit is de kerstkaart geworden.

Op dinsdagavond zitten we altijd met een aantal vriendinnen te frobelen en hebben we bedacht om ook een witte kaart te maken, maar dan geen kerstkaart. 

Ik moet zeggen dat ik het resultaat heel leuk vind geworden, het voordeel is dat je alle kleuren van de Copic markers kunt gebruiken, ook de kleuren die je niet zo vaak gebruikt. Het resultaat is elke keer anders. Ik denk dat ik nog wel een paar keer zo'n witte kaart ga maken, vond het erg leuk om te doen.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag,
groetjes Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten