donderdag 27 september 2012

Herfst

Hallo allemaal,
 
ik heb een echte herfstkaaart gemaakt met regen en storm. De herfst is ook de start voor het maken van kaarten. . Nu moest ik voor de winkel de etelage inrichten. Het thema was herfst. Nu hoort bij de herfst ook Haloween, maar daar heb ik weinig mee. Ik ben er toch mee aan de slag gegaan en door er mee bezig te zijn vond ik het ook wel leuk worden. Dus kaarten, heksenhoed en tasje gemaakt. Die staan nu in de etalage en komen later  op m'n blog te staan.
 
 
 Ik heb de kaart gesneden met de Cricut, was wel even puzzelen maar het is gelukt.


 
Ik had ook nog haloweenpapier en daar zat een spinnenweb in en ik dacht dat past precies in m'n lantaarn. Dit is wel een leuk gezicht.De huisjes en de Tilda heb ik ingekleurd met Copic markers.
Deze kaart staat in de etalage, net zoals de andere dingen die ik gemaakt heb.

Bedankt voor het kijken, groetjes Jannie

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Je kaart is mooi. Leuk gedaan zeg. Ben benieuwd naar de etalage. Ik heb hier de stempel van de pompoenen, maar heb jullie adres niet om het op te sturen.
    Wil jij je adres even mailen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen