woensdag 3 oktober 2012

Haloween

Hallo allemaal,
 
zoals beloofd hier de haloween kaart die ik gemaakt heb voor de etalage. het papier is van Graphic 45. De katten op het muurtje zijn embellisments. Vond ik wel leuk om er bij te doen.
 

 
In de Magnolia Ink stond een patroon van een heksenhoed, die kon je vergroten, maar ik heb ervoor gekozen om de maat te houden zoals die in het blad stond. Er ook geen Magnoliastempel op gedaan alleen versierd met bloemen, blaadjes en lint.

 
Eenmaal bezig met Haloween vond ik het wel steeds leuker worden en besloot ook nog een tasje te maken. Ook dit is papier van Graphic 45  en is van vorig jaar het heet de Magic of Oz.

Bedankt voor het kijken, groetjes Jannie

2 opmerkingen:

  1. Wow, mooie dingen heb je gemaakt. Vooral de hoed vind ik mooi.


    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik dacht dat je niks had met halloween, maar ik vind dit allemaal toppers hoor. Speciaal de hoed ! groeten Aukje

    BeantwoordenVerwijderen