dinsdag 19 februari 2013

Zomaar

Hallo allemaal,
 
deze keer heb ik een kaartje geborduurd. Eerst met glittergaren geprobeerd maar vond dat resultaat niet zo mooi. Toen met een dubbele draad DMCgaren geprobeerd en dat stond wel stoer. Want ja, als je zo'n zware bloempot op je rug mee moet tillen mag het wel wat stoerder, vind ik.
Dit is een Tilda uit de nieuwste collectie van Magnolia en vond dit één van de leukste. Hij is ingekleurd met Copic markers.
 

 
Ik heb een paar weken geleden een workshop kleuren met Copic markers gevolgd en heb daar wel veel van geleerd. Ben nu bezig om het geleerde in praktijk te brengen en dat valt nog niet mee moet ik zeggen. Ik was altijd vrij snel klaar met kleuren tot ik hoorde dat sommige wel 1 uur bezig zijn om het haar te kleuren!! Dus ik moet blijven oefenen maar het komt vanzelf in orde denk ik.
 
Bedankt voor het kijken, groetjes Jannie
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten