donderdag 28 februari 2013

Demo scor-pall

Hallo allemaal,
 
afgelopen zaterdag was het mijn beurt om in de winkel een demo te geven. Ik had gekozen voor de scor-pall. Deze is ideaal voor het maken van doosjes omdat je altijd rechte lijnen rilt. Dat is voor mij eeen uitkomst ik ben niet zo van de doosjes, jawel bestaande doosjes oppimpen, maar niet echt zelf maken. Ik heb altijd alles scheef. Dus is de scor-pall ideaal voor mij. Hieronder staan een aantal voorbeelden die ik heb gemaakt
 
 
 Een memoblokjeshouder
 
 
 Een doosje voor papieren zakdoekjes
 
 
Een snoepzakje
 
Het was gezellig en de klanten gingen met een leuke make & take naar huis. Ik had een koffiebeker gemaakt. Voor een man van kraft en beplakt met designpapier en daarin koffiepads. Helaas vergeten er fotoos van te maken.
 
Bedankt voor het kijken, groetjes Jannie
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten