donderdag 14 maart 2013

Memobord

Hallo allemaal,
 
ik heb een workshop gegeven en we hebben  dit memobord gemaakt. Ik vind hem erg leuk geworden en moet nog worden opgehangen. Daarna kunnen er kaartjes of foto's in.
De knopen zijn vastgezet met vissersgarren. Door de roze knopen heb ik ook nog stukjes touw gedaan.
 
 
 
De roze knopen komen uit mijn knopenpot en mocht jezelf uitzoeken. Omdat ik een hele grote pot knopen heb was dit wel even zoeken. Vooral om te kijken of er 3 dezelfde knopen in zaten. Maar dat is gelukt. Iedereen ging met een mooi memobord naar huis. Ze waren allemaal anders geworden.

Bedankt voor het kijken, groetjes Jannie

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie,
    alle memoborden waren inderdaad allemaal leuk en toch anders. Het was even werk maar erg leuk om te doen
    Het was weer een leuke workshop.
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen