woensdag 22 mei 2013

Strand

Hallo allemaal,
 
zoals sommige van jullie weten ben ik gek op het strand. Het maakt me niet uit of het regent en stormt of mooi weer is. Dus als ik bij Hil in IJmuiden ben, ddan hoort daar zeker een strandbezoek bij. Daar heb ik deze foto gemaakt. Hij deed me denken aan de reclame van Snelle Jelle "Schatje waar zit je dan?"





 
De grote tekst stempel komt bij Doeading vandaan. Het papier is van Maja design, Vintage Spring basics. Het sterrenpapier is van een oude kijn van Maja.
Volgende week kkomt hij in de etalage van de hobbystunter te hangen. Daarna gaat hij in m'n tafel. Ik heb zo'n leuke tafel met een glazen blad en daaronder zitten vakken waar je allerlei leuke dingen in kan doen.
 
Bedankt voor het kijken,
groetjes Jannie
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten