maandag 17 juni 2013

Mannenkaart

 
Hallo allemaal,
 
omdat het gisteren vaderdag was heb ik een mannenkaart gemaakt, voor de demo van de Hobbystunter.
Ik heb daarvoor stansen van Marianne design gebruikt. De mannenstempels zijn ook van Marianne. Ik heb ze gestempeld op wit papier met Memento inkt. Omdat ik de afdrukjes te wit vond op de kaart heb ik ze iets ingekleurd met Copic markers.
 

 
De ondeste cirkels heb ik geborduurd met DMC borduurgaren. Het fototoestel heb ik bewerkt met Distress inkt, daarna een stempelafdrukje onder de lens geplakt, touwtje eraan en klaar.
Over de tekststempel heb ik Enamel laten smelten.
De fiets en de hoedjes heb ik uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.

Zo heb je een hele leuke mannenkaart. Het borduren van de bloemen en de cirkels is wel even een werkje maar geeft wel een haal leuk resultaat.

Bedankt voor het kijken,
groetjes Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten